»Prav ta sprememba, prikaz notranjega duševnega boja (močnega) posameznika v ekstremni situaciji – najsi bo to v alpinistični navezi ali v fašistični samici - je v celotni pripovedi rdeča nit dokumentarnega filma.«
»V mojih sanjah raste vsako noč drevo«
»Zagotovo pa bo to dogodek, ki bo film vrnil v svoje naravno okolje.«
»Prav ta neskladnost filma Ludovice Falese je tudi njegova dragocenost, ki mu omogoča, da nepričakovano aktivira gledalčev pogled.«
»Ob tem je režiser v film vključil tudi nekatere dogodke v živo.«
»V dokumentarnem filmu je to prvo pravilo, kajti če tečeš, je zgodba vedno za teboj, nisi osredinjen. S karakterji se moraš zbližati, ne spoprijateljiti, ampak samo zbližati; lahko pa se tudi sovražite – to je dobro za dokumentarni film.«
»Poškodovani delavci zrejo v nas. Kako se počutijo? Kakšni so njihovi upi? Kaj jim prinaša prihodnost? Vsaka guba na obrazu je odraz življenja.«
»Tako ali tako boste izvedeli, zato manjše preventivno opozorilo – ta zgodba nima srečnega konca.«
»Ko sva se z Edgeom z vlakom odpravila v Kijev, sprva nisem razmišljal o Sarajevu. Toda postopoma so spomini na to oživeli. Matt Damon in Ben Affleck sta zdaj pripravila dokumentarni film o tej temi, ki povezuje napade v Sarajevu s tistimi v Kijevu.«
»Bičku se je uspelo s filmskimi sredstvi približati intimi družinske skupnosti, njihovim medčloveškim odnosom na osupljivo resničen način in z ogromno mero umetniške in etične občutljivosti. Humanizem Bičkovega filma izziva bistvo gledalčeve lastne človeškosti, ko si upa brez lažnega moraliziranja in odvračanja pogleda od mučne problematike običajno nevidnih ljudi pokazati dostojanstvo filmskega subjekta.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju